Forum Łódzka Grupa Off Roadowa Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Mechanika   ~   CRM EL Pąklako

Good idea zeby robić CRM ?
No kurwa jasne.
33%
 33%  [ 2 ]
Pojebało cię opchnij to!
33%
 33%  [ 2 ]
Guma orbit.(opcja dla kawomara)
33%
 33%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 6

Paklak
PostWysłany: Nie 4:26, 04 Kwi 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Wiec tak przemyślałem wszystko i stwierdzam robię moto od początku do końca zajebiście. Może i nie zrobię tego szybko i nie wiem czy naprawię wszystko do końca wakacji ale mam tez inne wydatki a muszę jednak na wszystko sam zarobić wiec zacznę od tego co mogę zrobić bez wydawania dużej ilości kasy czyli biegi oraz wkręcanie się silnika. I teraz potrzebny jest Psychopatus Jacuś Razz Więc jak dokładnie powinien chodzić zawór wdechowy? Jałowe otwarty na maxa zamyka się i stopniowo do 6 otwiera na maxa ? Tera druga sprawa rozbierałeś silnik czy na 100 % można obrócić wybierak aby biegi były dobrze ? Oraz czy mógł bym liczyć na twoją pomoc przy rozbieraniu i składaniu silnika ? Składałeś go na oryginalnych uszczelkach czy wieś sylikon ?

Pisze ten temat tu bo Jacu raz mi pisał o zaworze na gg ale się zgubiło po reinstalce kompa :/ A i jak możecie to nie spamujcie tu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jackuzy
PostWysłany: Nie 12:41, 04 Kwi 2010 
NO FEAR

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Oczywiscie jakbys Pąkla nie pisał o spamowaniu to by sie kamilek nie wypowiedziała tak to masz Razz

zawó jest całkowicie otwarty na jałowych, koło 2000 sie zamyka i zostaj amknięty do 4tyś gdzie zaczyna sie otwierać powoli tak zeby przy 7.5k mniej wiecej otworzyć sie całkowcie .... tak powinien chodzić.

Co do skrzyni nie jestem peiwne w 100% bo ja swojej starałem sie nie rozkłądać, co było trudne bo w przeciwieństwie do DT, tutaj po rozpołowieniu silnika skrzynia jest wolna Very Happy, i kółka zębate same wypadają... wiec trzeba to rozłożyć, jestem za to w 90% przekonany ze da się to obrócić.... ale bez sprawdzenia się nie dowiemy.

Uszczelki jak ich nie porwiesz to zostają, tutaj między karterami jest papierowa uszczelka i trzeba być delikatnym przy rozpoławianiu, żeby jej nie podrzeć, oczywiscie do NSR dostać uszczelki to pikuś (gorzej do CRM Razz) wiec nawet jak coś to 40zł i masz komplet...

Możesz liczyć na moja pomoc. Wink to nie jest trudne, wystarczy po kolei wszystko robić, przygotować sobie jakieś płaskie miejsce na wszystkie części które zdejmiesz i rozkładasz... oczywiscie zestaw ściągaczy by się przydał, ale jak to my od bidy użyjemy młotka ;] acha i nie używałem ściągacza do magneta ;D ...... wujaszek ściągnął mi je z pomocą pilnika i klucza do kół Very Happy Razz masakra Wink

Najpierw obroty potem skrzynia czy odwrotnie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paklak
PostWysłany: Nie 12:50, 04 Kwi 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Najpierw obroty potem skrzynia.
Kamil kurwa chciałem mieć wszystko fajnie i przejrzyście jak sobie CRM zrobić to ty kurwa zawsze się wpierdolisz i mnie wkurwisz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Nie 12:50, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jackuzy
PostWysłany: Nie 12:56, 04 Kwi 2010 
NO FEAR

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Już masz przejrzyście ;]

Ok zatem kombinuj dzisiaj z tym zaworem, otwórz go na maks, sprawdź jak idzie na obroty, potem trzeba go będzie ustawić o ile oczywiscie bedzie się wkręcał na magiczne 10k.... zobaczmy....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
speedek666
PostWysłany: Nie 13:06, 04 Kwi 2010 
NO FEAR

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz


Ja to myśle kurwa otworz ten zawor ODŁĄCZ GO W PIZDU. ma byc otwarty, i kurwa jak sie nie wkreci na 10k to nie wina zaworu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Nie 13:31, 04 Kwi 2010 
Gość





nom spedzio dobrze gada, ja nie chciałem tego powiedzieć bo mistrzowie mechaniki by mnie obrzucili błotem że się nie znam :]
Powrót do góry
Jackuzy
PostWysłany: Nie 13:37, 04 Kwi 2010 
NO FEAR

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Szkoda ze taka opcja została ustalona o 2:30 w nocy .... zanim wpadliście na to żeby to napisać ;]


a ty leo jak zwykle pierdolisz "ze sie nie znam" kurwa to chyba na FM ci nawrzucali a teraz na nas to przenosisz ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jackuzy dnia Nie 13:38, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Nie 13:52, 04 Kwi 2010 
Gość





heh, a co, znam się?
Powrót do góry
Kawomar
PostWysłany: Nie 14:25, 04 Kwi 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zgierz
Płeć: Motonita


kurwa co to za opcja dla kawomara ? guma orbit ? xD a wcisne Very Happy skoro dla mnie ale jestes za robieniem jej tylko wiemien siodlo w niej xd jeszcze


co za debil wybral jeszcze moja opcja ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kawomar dnia Nie 14:25, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Nie 14:34, 04 Kwi 2010 
Gość





ja
Powrót do góry
Paklak
PostWysłany: Nie 18:17, 04 Kwi 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


dobra zero spamu ehh odłączyłem zawór i się wkrynca potem podłączyłem i wyregulowałem tak, ze na jałowych (teoretycznie bo ja jałowych nie mam ) zgasiłem kluczykiem znaczniki ustawiłem i sie nie wkręca idealnie bo jedzie do tych 6/7 nic i nagle jeb. Opuściłem iglice czyli jest na maxa do dołu a plywak 25mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Nie 18:25, 04 Kwi 2010 
Gość





bawisz się jeszcze?

to zawór zjebany

a jak jedzie, potem muł i nagle jeb to tak samo jak u jaca


Ostatnio zmieniony przez Lionix dnia Nie 18:26, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
speedek666
PostWysłany: Nie 18:31, 04 Kwi 2010 
NO FEAR

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz


A do ilu ci sie wkręcała bez zaworu ? i jechałeś moze nią ? i jak idzie na wyższych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Nie 18:33, 04 Kwi 2010 
Gość





bezzaworu powinien jechać na wysokich a na niskich cieńko

a jak nie ma jałowychi nie da sięwyregulować to... TUOK
Powrót do góry
Paklak
PostWysłany: Nie 18:34, 04 Kwi 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Z zablokowanym zaworem to nie duzo słabsza na niskich a potem jeb i dośc fajne uczucie spokojnie a potem jak by ktos ci strzała z tylu lekkego sprzedał

to nie tłok tylko gaźnik wiem co mówie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Nie 18:35, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Forum Łódzka Grupa Off Roadowa Strona Główna  ~  Mechanika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach