Forum Łódzka Grupa Off Roadowa Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Mechanika   ~   CRM EL Pąklako

Good idea zeby robić CRM ?
No kurwa jasne.
33%
 33%  [ 2 ]
Pojebało cię opchnij to!
33%
 33%  [ 2 ]
Guma orbit.(opcja dla kawomara)
33%
 33%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 6

Paklak
PostWysłany: Pon 20:03, 05 Kwi 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


no bo pisze ze zawór ustawiony dobrze i ze all z nim ok a ty mówisz ze mam go wyjebać

a jest jeszcze jedna sprawa chuj wi od czego mam dyfuzor i końcówkę przez co moze mieć mniej mocy (nie wiem jak jest u jaca) i ma strasznie chujowy dźwięk jak kibel


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paklak dnia Pon 20:11, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jackuzy
PostWysłany: Pon 23:10, 05 Kwi 2010 
NO FEAR

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


no dyfuzor i końcówke nie wiem od czego ty masz ;] .... to prawda ze jest dziwna i moze dawać mniej mocy.. ja mam oryginalny dyfuzor...

Dyfuzora można poszukać, ale nie wiem jak się ceny kształtują... narazie załatwmy sprawy zalewania i wchodzenia na obroty... potem będziemy kombinować z resztą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sraczu
PostWysłany: Pon 22:33, 10 Maj 2010 


Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Pany, to inaczej jest chyba, nie wiem jak w CRM ale w nsr zawor jest sterowany modułem i jego mozna zajebiscie latwo zjebac wtedy juz sie wszystko pierdoli, jak przekrecisz kluczyk to słychac jak zawor sie otwiera do konca i zamyka spowrotem ? jesli nie to zmien mod. bedzie ko, a co do wolnych obrotów srubokre w lape i wszystko da się zrobic, sprawdz poziom plaiwa, jak bd za duzo to sie bedzie zalewal i gasł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Wto 7:21, 11 Maj 2010 
Gość





ja to mówie od roku ale ja tutaj jestem leszczem naczelnym i mnie nikt nie słucha Very Happy
Powrót do góry
Paklak
PostWysłany: Wto 17:08, 11 Maj 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Dobra 10 raz napisze ze zawór jest ustawiony dobrze. Dobrze chodzi i otwiera się prawidłowo względem obrotów. Obroty jałowe mam o tym tez zresztą pisałem. Lecz przez gaźnik się nie wkręca. Regulowałem poziomem paliwa na pływaku i ustawieniem iglicy na ustawienia fabryczne jak i na ustawienia z dupy wzięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
speedek666
PostWysłany: Wto 18:53, 11 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz


O.o

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Wto 19:00, 11 Maj 2010 
Gość





no jak by było tak zajebiście jak mówisz to by chodziło Very Happy
a w ogóle traczó nagle jaki technik, tera kozaczy a mnie sie pytał gdzie się paliwo leje Very Happy(taki dowcip like strasburger)


Ostatnio zmieniony przez Lionix dnia Wto 19:01, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
speedek666
PostWysłany: Wto 19:33, 11 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zgierz


Lionix ładny grzyb z Ciebie, jak masz 2x tyle postów co ja. Lol to trzeba nieźle sapać :F

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawomar
PostWysłany: Wto 19:49, 11 Maj 2010 
Góral zdobywacz

Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: zgierz
Płeć: Motonita


nie bede mowil ile ja mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Wto 20:48, 11 Maj 2010 
Gość





no na sapałem
Powrót do góry
Jackuzy
PostWysłany: Czw 16:48, 13 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Traczu... mechaniku specjalisto.... jak nie wiesz jak jest to nie pisz głupot... ktoś nie bedzie wiedział jak powinno być posłucha ciebie ze ma się otwierać i zamykać i bedzie się bawił miesiąc ... otwiera i zamyka to się w DT ... w crm ma się tylko otworzyć.. BA jak zgasisz przyciskiem a nie stacyjką to otworzy się od razu po zgaśnięciu silnika i przekręcenie kluczyka NIC nie da....

a ze jest sterowany linkami i silnikiem krokowym.... to tu nie ma co zjebać poza regulacją linek... w najgorszym wypadku spalisz silnik krokowy ;] ....

Jak pisał Pąklako... zawór działa, jałowe są... moto ma problem z przechodzeniem przez średnie obroty a regulacja pojebanego gaźnika to zupełnie inna kwestia....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Czw 19:01, 13 Maj 2010 
Gość





Jacu, jak ktoś napisze coś innego niż powinno być, to nie pokazuj jaki jesteś kozak, i nie wywyższaj się poprzez taki ton wypowiedzi Very Happy takie mam wrażenie, ale ja sie na tym znam jak na wszystkim innym (czyli pindzia)
Powrót do góry
Sraczu
PostWysłany: Czw 20:04, 13 Maj 2010 


Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


ze tak powiem Jacu takiego chooja
mialem NSR 125 z 3lata temu
i jak sie spali modul to kaplica poza tym cyt. "Pany, to inaczej jest chyba, nie wiem jak w CRM ale w nsr zawor jest sterowany modułem" czytanie ze zrozumieniem się kłania RazzP
mowie jak jest w nsr, a niewiem jak w crm a w nsr jest modul i nie wmowisz mi ze nie, bo zmienialem go 2 kumplą i jeden zjebany mam w garazu i tyle;p a jak przekrcisz stacyjkę to bzyczy silniczek.
p.s.
pisze o tym bo tam silnik od NSr jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lionix
PostWysłany: Czw 20:09, 13 Maj 2010 
Gość





I CHUJ, czyzby jacu totaly noobish fraja?
Powrót do góry
Jackuzy
PostWysłany: Czw 20:49, 13 Maj 2010 
NO FEAR

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Motonita


Jak miałeś NSR to powienieś wiedzieć ze się na "test" nie otwiera i zamyka jak detecie tylko jeden raz otwiera na maksa ....

moduł jest w kazdym motocyklu który ma zapłon typu CDI wiec to ze "siem modUł Panie spolił" to oczywiste ze ci modul nie będzie działał... z tym ze JAK PADNIE MODUŁ to kuźwa nic nie działa i się nie zamyka ni chuja otwiera wiec jak moze być moduł zjebany skoro się kruca krynci? silnik od NSR a reszta elektryki poza regulatorem napięcia jest od CRmy ;]

jak przekrecisz stacyjkę to zawór sie zamknie o ile wczesniej zgasiłeś stacyjką.... jeżeli zgasisz" gaszakiem" to zawór się zamknie zanim przekrecisz stacyjkę , po następnym włączeniu zapłonu (przekreceniu stacyjki) zawór pozostanie w tej samej pozycji.... (zamkniętej)

swoją droga ten motór to jeden wielki wynalazek... nie wiem czy ten co to klecił się w tym łapał...

poza ogólem mam zły dzień i zirytowął mnie twój tekst o otwieraniu i zamykaniu sie zaworu po właczeniu stacyjki ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 3 z 4
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Forum Łódzka Grupa Off Roadowa Strona Główna  ~  Mechanika

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach